FANDOM

Najwięksiejszy konflikt w dziejach Astro. Astro było fajne i spokojne, a skończyło się totalnym rozpierdolem, który trwa zresztą do dziś. Nie było wygranych, ani przegranych. Obyło się bez ofiar śmiertelnych - a szkoda, bo kilku osobom przydałoby się żeby ich szlag trafił.

Historia

Poczęcie

Zaczęło się w roku 2001, gdy powity został Komisarz Walduś . Data poczęcia jest orientacyjna, biorąc pod uwagę zachowanie... Dobra, to w sumie nieistotne, skoczmy parę lat do przodu.

Bezkrólewie na Astro

Stul

Obrady

W latach 2013-2014 na Astronomicanie niepodzielnie rządził juzer o nicku PLBart i jakieś tam cyferki. Zaczął niestety trwonić królewski majątek, który znikał szybciej niż trawa w polu widzenia Snopp Dogga. Rozpił się a pewnego dnia wyparował z Astro. Było całkiem fajnie, ale jak już zapanować miał idealny socjalizm, kontrola w rękach ludu, pojawił się ktoś kto wyciągnął łapy po władzę.

Komisarz Walduś.

Naobiecywał kiełbasy i manny z nieba. Oczywiście wszyscy użyszkodnicy hurraoptymistycznie zaczęli oddawać głosy na niego.

,,Walduś! Walduś! Walduś!"

,,Walduś na prezydenta!"

,,Jestem za!"

,,Yaaay! Walduś!"

,,Tak! Tak! Rżnij mnie, rżnij mnie, taak!". No, może tak nie było, ale blisko.

Jedynie wielki mędrzec Ekinops, stanął między użytkowniczą bracią i rzekł: https://www.youtube.com/watch?v=bnyhsGLB2sw.

Głosowanie zakończyło się szybko. Pierwsze miejsce zdobył Komisarz Walduś, drugie Komisarz Walduś, a trzecie czarny koń tych wyborów - Komisarz Walduś. W przeciągu dni PLBart oddał nowemu wodzowi swoje uprawnienia.

Początki łozpiełdolu

W BUDOWIE

Źródła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki